דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


די ארקה - היתרונות של ספת הנוער והכללים לרכישה חכמה 

מאת    [ 22/01/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2165 פעמים ]

כיום, ביותר ויותר בתים בישראל ניתן למצוא ספות נוער. האמת שמדובר על נתון לא מפתיע כלל לאור העובדה שמדובר ברהיט הממלא תפקיד כפול – ספה מעוצבת ושימושית מחד ומיטה איכותית ונוחה מאידך. כפי שתראו מיד, השימוש הכפול אינו היתרון היחיד של ספת הנוער.

מדוע כדאי לרכוש ספת נוער?

ספות הנוער הופכות לבחירה הראשונה של בני הנוער וההורים משום שמדובר על רהיט המאפשר לחסוך במקום – מצרך נדיר מאוד בחדרים שבהם מתגוררים על פי רוב הצעירים. בנוסף, לעתים קרובות מצריכה הגעתם של חברים נוספים מיטה שנייה שעליה יוכלו להעביר את הלילה. הפתרון ברור – ספת הנוער תבוא לעזרתכם.

מלבד היתרונות שהוזכרו עד עכשיו ראוי לציין כי כמעט כל ספות הנוער המוצעות למכירה בנויות ממשטחים המאפשרים תמיכה מלאה ונוחות מירבית לגב. אחרי הכל, מדובר על מוצר שבו הפשרה היא פשוט לא אופציה – על אחת כמה וכמה כשמדובר בילדים שלכם – הבריאות היא השיקול החשוב ביותר .

יתרה מזאת, ספות נוער רבות מגיעות עם שלל תוספות שמתבררות פעם אחר פעם כיעילות ביותר – ארגז המצעים הוא העיקרי שבהם. ארגז המצעים, כשמו כן הוא, מיועד לאחסונם של המצעים שעלולים לתפוס מקום רב מדי בארון. במקביל, ארגז המצעים יכול לאחסן ספרים, עיתונים או כל דבר אחר שתראו לנכון – מדובר כאמור על שטח אכסון יעיל מאין כמוהו.

עיצוב רהיטים הוא שם המשחק

בעבור בני נוער רבים המפתח בבחירת ספת הנוער נעוץ בעיצוב הייחודי שלה. מרביתן המוחלט של ספות הנוער מגיעות בעיצובים מודרניים התואמים את האופנה השולטת בכל רגע נתון ואת טעמם העכשווי של בני הנוער. זאת ועוד, ישנם לא מעט בתי עסק שבהם יוכלו ילדיכם לבחור עיצוב מותאם אישית לספת הנוער שלהם – עבורם מדובר על תענוג של ממש – ולא בכדי. עם זאת, זכרו כי סביר להניח שבשלב כלשהו ירצו הילדים להחליף את העיצוב הישן שהופך לטעמם לילדותי מדי. לכן, אנו ממליצים להסביר לילדכם כי רצוי לבחור בספת נוער מעוצבת אך גם בכזו המאופיינת בגוונים קלאסיים ולא צעקניים או צבעוניים מדי.

מה צריך לזכור בטרם רוכשים ספת נוער?

עוד לפני שאתם מגיעים לחנות שבה תרכשו את הספה, ערכו מדידה של החלל אליו עתידה להיכנס. ודאו כי רשמתם את כל המידות במדויק ומדדו יותר מפעם אחת ליתר ביטחון. מדובר על המלצה שצפויה לחסוך לכם זמן רב שכן לא פעם נופלות טעויות במדידה.

לבסוף, וודאו כי המזרון המהווה באופן טבעי חלק אינטגרלי מהספה יהיה אורטופדי. אל תשכחו לקחת את הילדים שלכם אתכם לחנות – על מנת שיוכלו לנסות את המזרונים השונים ולבחור את המזרון הנוח ביותר מבחינתם.

חברת diarka בע"מ DI ARKA מתמחה בעיצוב רהיטים, ספות ומיטות אורתופדיות בהתאמה אישית המבוססים על מוצרים טבעיים.
 

חברת די ארקה בע"מ DI ARKA מתמחה בעיצוב רהיטים, ספות ומיטות אורתופדיות בהתאמה אישית המבוססים על מוצרים טבעיים. בואו לבקר בחנות המפעל  - מרכז הריהוט הישראלי, רח' משה לוי 10, ראשל"צ. טל: 03-9415497




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב